joehoe - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van sara - WaarBenJij.nu joehoe - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van sara - WaarBenJij.nu

joehoe

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sara

30 Maart 2007 | Suriname, Paramaribo

het is vrijdag dus hier ben ik dan nogeens.

momenteel is het hier aan het gieten. het valt op dat als ik ergens op mijn bestemming aankom dat het stopt met regenen...

Daphne en derest van de meisjes zijn vandaag naar Brownsberg voor een dagje. Ik ben niet meegegaan omdat ik binnekort 4dagen naar het binnenland ga met die van mijn stage en dan gaan we ook langs brownsberg passeren. Dat geeft dat ik vandaag helemaal niets te doen heb.
kheb al een beetje aan mijn eindwerk getipt en kheb ook al een nieuw onderwerp gevonden!

Het was een rustig weekje. Op mjn stage heb ik niets gedaan, er is geen werk. Ik zit een hele dag aan een tafel samen met andere studenten. het valt wat tegen. Vanaf volgende week zijn die andere studenten weg, dus dan zal ik pas aan de slag kunnen. ook gaat de directrice iets regelen dat ik eindelijk gewettigd mag een hiv test doen :)

mijn stage sluit ook voor 10 dagen omdat dinsdag de directrice gaat trouwen. Wij zijn met zijn allen uitgenodigt dus ik ga zeker meevieren! Ik moet alleen nog ergens een kleedje gaan zoeken. Daarvoor ben ik al de hele winkelstraat afgegaan en al honedrduizend dingen gaan passen, maar ik ben niet rap tevreden he ! mijn droomkleed vind ik hier niet :p

Gisteren zijn we iets gaan drinken met allemaal belgen, het was wel gezellig zo ergens op een stijger boven de Surinamerivier. Op die straat daarnaast moe j wel niet alleen gaan rondlopen snachts want het zit er vol junkies.
We zijn dan ook langs een Zuid-Amerikaanse beurs geweest. Eigenlijk was daar niet al te veel te zien.

Eergisteren hebben we weer een preek van de huisbazin gekregen. We zijn dan erna naar een nieuw huis gaan zoeken ergens in het stad want de bazin was echt niet meer normaal. Ik heb dan een leuk studentenkot gezien.
Gisteren kwam ze weer kwaad naar beneden en dan hebben we maar vertelt dat we iets anders hebben gevonden.
opeens was ze dan weer poeslief. Vanaf nu mag er volk komen, ze mogen blijven eten, de bewakers mogen ons vervoeren als we weggaan, zij gaat het terras nu opruimen en de kuisvrouw zal morgen nogeens komen kuisen... ik kan aan dat mens niet aan uit :)
de huisbaas ligt wel in het ziekenhuis, hij had een trombose maar nu is alles in orde, hij moet alleen een beetje rusten.

Ik mis nogaltijd lekker eten. Ik ben hier raar maar waar aan het verdikken... ik denk dat het komt omdat ik hier alleen maar pizzas en macdonalds eet, noodels en chips :) Af en toe koken we patatjes of we bakken ze. We hebben ons wel serieus vergist met de bakboter. Tot kort bakten we altijd met frituurvet per ongeluk hihi

zo, niets spectaculairs maar ik moet van mijn mama hier komen schrijven! :P

dooeeeggg

  • 30 Maart 2007 - 19:09

    Oli:

    typisch jij om me frituurvet te bakken :p
    Xxx
    groetjes van ons allmeaal (k)

  • 01 April 2007 - 10:24

    Alexandra:

    link met de kikker (gisteren met lau aan gedacht :)) you were chasing Olivier :p (barca)

    xxxx

  • 01 April 2007 - 14:53

    Mammy:

    Ik hoop dat je u op die 4 dagen gaat amuseren en misschien is er daar wel iets lekkers te eten. Ik denk dan aan krekels of kakkerlakken gebakken. Het smaakt 't schijnt naar noten. Ik zou toch niet gaan verhuizen hoor want misschien betaald Antwerpen dan niet meer. Eerst goed navragen. Ik heb wat foto's van hier thuis genomen. Ik stuur ze door op je gewone mail. We hebben hard gewerkt dit weekend want het was mooi weer en daar hebben we van geprofiteerd om de draad van de wei te vernieuwen en den eletrik terug te repareren. Een karwei van toch 2 dagen.
    Bon ik stop nu hier en en ga u een gewone mail sturen. Hou ook uw brievenbus in het oog want meme heeft een brief geschreven.
    bibi.

  • 01 April 2007 - 18:42

    Oooh:

    tis volle maan

  • 02 April 2007 - 13:52

    Ilse Klas:

    heej saar :)

    werk maar goed aan je eindwerk! kben er eiglijk echt benieuwd naar! ik wil het zeker lezen als je trug bent!!!
    en bende al goe gebruind??? amai ik kijk al uit naar jullie trugkomst..de klas is stil zonder ulle!!

    allez meisie hou je daar goed :) en eet af en toe ook wat gezond eh!!!

    kussie xx Ilse

  • 04 April 2007 - 08:01

    Kevke:

    halooooooooo,
    ja kwas ier just op mijn gemakske aant leze se :p en kzag da van da bakboter kmoest toch ff lache zenne :p:d. ma wie vergist zig nu me frituurvet :p:p
    gade daar nu dan blyve bij die rare huisbazin of gaje daar na da studentekot ?
    saluuuuuu

  • 04 April 2007 - 08:01

    Kevke:

    halooooooooo,
    ja kwas ier just op mijn gemakske aant leze se :p en kzag da van da bakboter kmoest toch ff lache zenne :p:d. ma wie vergist zig nu me frituurvet :p:p
    gade daar nu dan blyve bij die rare huisbazin of gaje daar na da studentekot ?
    saluuuuuu

  • 04 April 2007 - 08:02

    Kevke:

    halooooooooo,
    ja kwas ier just op mijn gemakske aant leze se :p en kzag da van da bakboter kmoest toch ff lache zenne :p:d. ma wie vergist zig nu me frituurvet :p:p
    gade daar nu dan blyve bij die rare huisbazin of gaje daar na da studentekot ?
    saluuuuuu

  • 07 April 2007 - 18:29

    Vossie:

    griep griep
    stoute griep
    ik was weer dapper maar niet slim
    buiten spelen zonder jas
    man man man wat is me dat

    (zingen op de melodie van Kim van Hoe wouter wouter werd :p)

    mis jou fox

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2007

heeyy

22 April 2007

hoi iedereen

15 April 2007

hooiiiiiiiiiiiiiii

09 April 2007

dag maties en makkers

30 Maart 2007

joehoe
sara

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 11073

Voorgaande reizen:

06 Maart 2007 - 06 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: